16 december 2022

Talentenvoorstelling

De kinderen uit de groepen 5 t/m 8 hebben genoten van de talentenvoorsatelling 'Aan de andere kant'. De voorstelling is geïnspireerd op het gedachtegoed van Luk Dewulf, wiens boeken over talent wereldwijd als baanbrekend worden beschouwd. De voorstelling verdiept het talent-denken en bevat dans (choreograaf: Sofie Noij) en muziek en zang (muzikale leiding: Zwaan Stam).

Inhoud voorstelling:

De voorstelling “Aan de andere kant” vertelt het verhaal over Joppe. Joppe leeft in een wereld vol talentenjachten. In zijn wereld bestellen ouders perfect DNA en doen alles om hun kind tot “super kid” te maken. Op een dag faalt Joppe in de spotlight. Hij komt op mysterieuze wijze “Aan de andere kant” terecht. Daar, aan de andere kant, blijken meer kinderen te wonen. Zij ontdekten wat werkelijk talent is. Met behulp van zijn nieuwe vrienden vult Joppe een rugzak met talenten en treedt de wereld tegemoet.

Preview foto