Activiteitencommissie

Wij zorgen er, in overleg met de leerkrachten, voor dat alle uitjes, feestjes en activiteiten die het schooljaar nog leuker maken, ingepland en georganiseerd worden.

Op onze school is er een activiteitencommissie. Onze Activiteitencommissie is het kloppende hart van alle leuke en leerzame evenementen die we gedurende het schooljaar organiseren. Van de schoolreis en culturele vieringen, tot een knallend eindfeest. Het is onze commissie die achter de schermen werkt om deze buitengewone momenten mogelijk te maken.
Activiteiten commissie
Samen met het team organiseert deze commissie allerlei activiteiten, zoals de schoolreis, het Sinterklaasfeest, de Kerstviering, de sportdag, het Eindfeest, etc.

Al deze activiteiten worden gefinancierd door middel van de jaarlijkse ouderbijdrage.

Gemiddeld zes keer per jaar komt de activiteitencommissie bij elkaar om alle activiteiten en zaken te bespreken. Per activiteit wordt een werkgroep van ouders en leerkrachten gevormd die de activiteit organiseren. De werkgroep zal, indien nodig, andere ouders benaderen voor extra hulp. Voor meer informatie over de taken, bevoegdheden en werkwijze van de activiteitencommissie of voor suggesties zijn wij te bereiken via or.optimist@floreer.nl  of u spreekt ons aan bij school.

In schooljaar 2023-2024 zitten de volgende ouders in de activiteitencommissie:

Eventmanager: Ilse Verpalen

Voorzitter: Iselda Waasdijk

Penningmeester: Sanne Haring

Jeroen Munnik

Marise Terink

Manon van der Hoest

Esther Welman-Taling

Claudia Schreurs

Liesbeth Echteld

Sharon Borst - Vergers

Kim de la Rambelje

Ilse Verpalen - ilse.verpalen@floreer.nl is de contactpersoon vanuit het team met de Activiteitencommissie.